سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آسانسورهای هیدرولیکی آسانسور دارای قیمتی مناسب و قابلیت اعتماد ب

آسانسورهای هیدرولیکی

آسانسورهای هیدرولیکی گزینه اصلی در محیط‌های تجاری امروزی هستند و به طور کلی در ساختمان‌هایی با ارتفاع شش طبقه مورد استفاده قرار می‌گیرند. آنها در مقایسه با سیستم‌های کششی به ماشین آلات بالابر خاصی نیاز ندارند.

مزایای آسانسورهای هیدرولیکی

طراحی شده برای ساختمان‌های تجاری کم ارتفاع ??تا ارتفاع متوسط، امکان حمل مسافر یا بار، امکان ایجاد بازشو از جلو، عقب و طرفین، انعطاف پذیری در طراحی برای استفاده در برنامه‌های کاربردی مختلف، Jackhole با پیشران بدون پشتیبان مورد نیاز نیست، سازگار با محیط زیست، با استفاده از روغن هیدرولیک تجزیه شونده در طبیعت، داشتن گزینه‌های سفارشی و گزینه‌های زیبایی برای مطابقت با نیاز و بودجه شما، این آسانسورها طبق استانداردهای صنعت فعلی قابل تولید و نصب هستند، برنامه‌ریزی شده به منظور جلوگیری از خرابی آسانسور به صورت مداوم. ساختمان‌هایی که از آسانسورهای هیدرولیک استفاده می‌کنند نیاز به تعمیر آسانسور در فواصل زمانی کوتاه نخواهند داشت.

شرکت آسانسور پادرا نماینده مجاز بسیاری از تولید کنندگان و ارائه دهندگان برجسته آسانسور هیدرولیکی و انواع دیگر بوده و استفاده از تجهیزات اختصاصی را توصیه می‌کند ما به شما اطمینان می‌دهیم که نصب آسانسور شما بیشترین ارزش را به ساختمان شما می‌دهد.

آسانسورهای DC

لطفا برای آشنایی با چگونگی رفع مشکلات مشتریان و مواردی که آنها با آن مواجه هستند، با کارشناسان ما تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین نوع مناسب برای کاربرد شما راهنمایی کنند. برای آشنایی بیشتر با آسانسورهای هیدرولیکی با ما تماس بگیرید، اطلاعاتی در مورد وضعیت ساختمان خود به ما ارائه دهید تا متوجه شوید که آیا این نوع آسانسورها برای خانه شما مناسب هستند یا خیر.

کارکرد آسانسورهای هیدرولیکی

آسانسورهای هیدرولیکی از پیستونی که درون یک سیلندر حرکت می‌کند ساخته شده‌اند. یک موتور الکتریکی برای حرکت پیستون، روغن هیدرولیک را به درون سیلندر پمپ می‌کند. با پمپ شدن روغن داخل پیستون، پیستون به راحتی کابین آسانسور را بالا می‌برد. برای پایین آمدن کابین دریچه‌های الکتریکی میزان خارج شدن روغن از پیستون را برای فرود ملایم آسانسور کنترل می‌کنند.

کاربرد

آسانسورهای هیدرولیکی در ساختمان‌هایی که حداکثر پنج یا شش طبقه ارتفاع دارند، در موارد نادر تا هشت طبقه، بطور گسترده مورد استفاده قرار می‌گیرند. این آسانسورها، قادر به حرکت با سرعت حداکثر 60 متر بر دقیقه هستند، همان طور که سیستم‌های کششی دنده‌ای و غیردنده‌ای انجام می‌دهند، نیازی به ماشین آلات بالابر خاصی ندارند.

طرح‌های سنتی از جک هیدرولیکی تکی استفاده می‌کنند که مستقیما در زیر سکو قرار دارد و بر روی زمین نصب می‌شود. آنها به صورت آسانسورهای کم ظرفیت یا با ظرفیت متوسط ارائه می‌شوند و می‌توانند تنظیمات آزاد در جلو و عقب را در خود جای دهند و به حداقل عمق برای گودال و سربار نیاز دارند. برای بلند کردن وزن‌های بالا، براساس کاربرد و نیاز پروژه می‌توان ظرفیت آسانسورهای هیدرولیکی را تا بیش از 3000 کیلوگرم افزایش داد.

آسانسور هیدرولیک با حفره زیرین  

در سیستم‌های هیدرولیک دارای حفره زیرین، ماشین آسانسور روی پیستونی سوار می‌شود که درون یک سیلندر حرکت می‌کند. سیلندر در داخل زمین تا عمق مساوی با ارتفاع آسانسور فرو می‌رود. هنگامی که مایع هیدرولیک از طریق دریچه به داخل سیلندر پمپ می‌شود، آسانسور بالا می‌رود. با بازگشت مایعات به درون مخزن، آسانسور پایین می‌آید. این سیستم اغلب تحت عنوان هیدرولیک زیرزمینی شناخته می‌شود.

آسانسور هیدرولیک بدون حفره

سیستم‌های هیدرولیکی بدون حفره از پیستون‌هایی با عملکرد مستقیم نصب شده در کنار کابین برای بالا بردن و پایین آوردن دستگاه استفاده می‌کنند. طول حرکت می‌تواند عمق گودال و نیازهای احتمالی تراز هوایی را تعیین کند.

شرکت پادرا ارائه دهنده انواع آسانسور برای کاربردهای متنوع بوده و متناسب با نیازهای شما آسانسور مناسب را به شما پیشنهاد خواهد داد. قبل از اجرای آسانسور با کارشناسان ما تماس بگیرید تا با در نظر گرفتن الزامات، نوع مناسب را به شما پیشنهاد دهند.